Fabienne en Jos
Dag Damienne en Ronnie Via deze weg willen wij U nogmaals bedanken voor de prachtige mini cruise die we samen gedaan hebben, alles zéér goed meegevallen, prachtig weer, fijne mede cruisers en zeker een toffe bemanning. om zker nog eens over te doen Proficiat Fabienne en Jos juli 2013posté sur 05-08-2013
Marleen Van Malder
Prachtige locaties. Schitterende kamers. Lekker ontbijt. Zeker de moeite waard. Wij hebben ervan genoten. Marleen en Roland de ouders van het bruidspaar Katrien en Karel. 09/06/2013posté sur 09-06-2013
Ward en Lieve Vanderwalen
Echt de moeite! Warm onthaal, alles tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader!posté sur 19-01-2013
Brigitte Steicke
Amai, wat een schitterend schip, een prachtverblijf en een aangename gastvrouw! Ook het ontbijt was in alle perfectie, Proficiat! Wij zeggen het door in de scheepswereldposté sur 19-01-2013
Eric Marjan Mark van den Heuvel
Dag schipperskoppel en bemanning van de Marjorie 2. Wij hebben een geweldig mooi en verassend oud en nieuw mogen vieren bij u aan boord. Het welkom was zeer warm en aangenaam en de slaaphut prima en voor ons spannend om op een drie master te kunnen slapen. Eten: SUPER zowel het diner als de ontbijt tafel, voor ons werd het een geweldig goed weekend in Antwerpen. Hopen dat jullie nog heel lang vele fijne gasten kunnen ontvangen, hartelijke groeten uit Holland.posté sur 01-01-2013
Brigitte & Terence
It was great. Very romantic. A great way to celebrate my birthday. xposté sur 30-07-2012
